TT Gasketsilla on aina ollut tärkeää kerätä asiakkailtamme palautetta. Olemme nyt siirtyneet aiemmasta pitkän syklin kyselytahdista jatkuvaan palautteen keräämiseen. Haluamme reagoida muutoksiin nopeammin ja tehostaa palveluamme palautteen pohjalta. Asiakastyytyväisyytemme on tähänkin saakka ollut hyvällä tasolla, mutta nopeamman vasteen myötä toivomme tyytyväisyyden nousevan entisestään.
Ensimmäinen uuden mallin mukainen asiakastyytyväisyyskyselymme toteutettiin syksyllä 2022. Saimme kiitettävän määrän vastauksia kaikista maista, joissa tällä hetkellä toimimme.
Erityisen tyytyväisiä TT Gasketsin asiakkaat olivat seuraaviin osa-alueisiin (maksimiarvosana 5):
Kaikkien kyselyn osa-alueiden yhteisarvosanaksi muodostui 4,17 ja NPS-tulos oli 47. Olemme erittäin ylpeitä hyvästä tuloksesta! Kaikki palaute on tärkeää ja arvokasta. Olemme kiitollisia, että asiakkaamme vastaavat haastatteluihin – näin voimme vastata myös kysyntään paremmin.
Hyvien arvosanojen lisäksi olemme kiitollisia avoimesta palautteesta, jota kyselyn yhteydessä saimme. Valtaosa palautteesta oli hyvää ja kannustavaa, mutta luonnollisesti kommentit tarjosivat meille myös kehityskohteita. Huomasimme, että osa palautteista liittyi toimitusaikoihin, joka sai myös heikoimman arvosanan (3,7). Harmiksemme toimitusaikapyyntöihin on voinut olla vaikeaa vastata heikon raaka-ainesaatavuuden takia, ja saatavuusongelmista on ollut paikoin saatavilla huonosti tietoa. Pyrimme jatkossa parempaan tiedottamiseen sen tiedon puitteissa, jota meillä on!
Kaiken kaikkiaan olemme erittäin tyytyväisiä kyselyn tuloksiin ja iloisia asiakkaidemme jatkuvasta luottamuksesta toimintaamme. Toivottavasti kyselyn tulokset eivät tulevaisuudessakaan tarjoa merkittäviä yllätyksiä!